اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (۱۲ شهریور)
نوشته شده توسط : ساحل

هر روز تعدادی از اپلیکیشن‌های پولی اندروید و آیفون برای مدت کوتاهی رایگان می‌شود. در این مقاله که به‌صورت روزانه به‌روزرسانی می‌شود، این اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را معرفی می‌کنیم.

 

همان‌طور که می‌دانید اپلیکیشن‌ها به سه شکل توسط توسعه‌دهندگان منتشر می‌شوند: رایگان، پولی و رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای. حتما برایتان پیش آمده است که با دیدن اپلیکیشنی به وجد بیایید و قصد داشته باشید که آن را نصب کنید؛ اما ناگهان متوجه پولی‌بودن آن شوید. همه ما این تجربه را داشته‌ایم. در این مواقع معمولا یا قید استفاده از آن را می‌زنیم یا به‌دنبال نسخه کرک‌شده آن می‌گردیم. البته نسخه کرک‌شده هم داستان‌های خاص خودش را دارد و حتی می‌تواند آسیب جدی به گوشی شما وارد کند.

اما گاهی همین اپلیکیشن‌های پولی برای مدت محدودی رایگان می‌شوند و ما می‌توانیم با نصب آن‌ها و افزودن به فهرست اپ‌های خود، در آینده هم به آن‌ها دسترسی داشته باشیم. درواقع، توسعه‌دهندگان برای افزایش تعداد مخاطبان خود، هرازگاهی اپلیکیشن‌هایشان را به‌رایگان عرضه می‌کنند؛ بنابراین، توصیه‌ی ما این است که حتما اپلیکیشن‌های پولی رایگان‌شده را یک بار دانلود کنید تا به فهرست اپ‌های شما اضافه شوند. بعدا می‌توانید هر زمانی‌که تمایل داشتید، از آن‌ها استفاده کنید.

با زومیت همراه باشید تا اپلیکیشن‌های پولی رایگان‌شده امروز را معرفی کنیم.


بازی Word Search Premium

اسکرین شات بازی Word Search Premium

یک بازی فکری و آموزشی برای تمام سنین است که در خلال آن کاربر باید از جدول حروف به‌نمایش درآمده، کلمات و لغات معنادار را پیدا کند. این لغات در نگاه اول مشخص نیستند و کاربر می‌تواند با دقت در خطوط افقی، عمودی و مورب در جهات مختلف، کلمه‌های مخفی‌شده را پیدا کند. این بازی علاوه‌بر سرگرمی، جنبه‌ی آموزشی نیز دارد و منجر به تقویت دایره لغات کاربر خواهد شد. هزاران لغت در این بازی گنجانده شده است و بازی دارای ۴ سطح مختلف برای پوشش تمام سنین است. جدول حروف ممکن است ۷×۷، ۸×۸، ۹×۹، یا ۱۰×۱۰ باشد. همچنین، برای افزایش جنبه‌ی آموزشی بازی، لغات در این برنامه طبقه‌بندی شده‌اند و کاربر می‌تواند انتخاب کند که تمایل به بازی در چه طبقه‌بندی را دارد. شاید جالب باشد بدانید که این بازی در ۸ زبان مختلف قابل اجرا است.

دانلود برای اندروید


بازی Hangman Premium

اسکرین شات بازی Hangman Premium

یک بازی فکری و سرگرم‌کننده است که درعین حال ازنظر آموزشی نیز مفید واقع خواهد شد. روند بازی به این شکل است که کاربر باید ازبین حروفی که در پایین نشان داده می‌شوند، حروفی را که یک لغت معنادار می‌سازند، انتخاب تا امتیاز مرحله را دریافت کند. البته به‌خاطر داشته باشید با هر بار حدس اشتباه، بخشی از صحنه‌ی مجازات آماده می‌شود. با اولین اشتباهات، چوبه‌ی‌دار تکمیل می‌شود. سپس سر، بدن، دست‌ها و پاها و با آخرین فرصت اشتباه، دیگر نخواهید توانست جان کاراکتر بازی را نجات دهید. این بازی صدها مرحله دارد و طراحی آن به‌گونه‌ای است که مناسب تمام سنین باشد.

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/7/8/360179/paid-apps-gone-free/





:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: